mandag den 26. september 2011

Den varme grød.

Åh hvor har jeg lææænge og maaaange gange tænkt på, at lave en blog selv.
Så nu må det briste eller bære...

Jeg elsker jo at se på alle de dejlige og kreative sider der findes der ude i blogland. Tør faktisk slet ikke tænke på hvor mange timer jeg har brugt på at lade mig inspirere der ude!
For inspiration har jeg fået masser af! Og mange idéer er ført ud i livet. Disse ting vil jeg fremover vise på min helt egen blog.

Jeg haåber på at kunne inspirere et par stykker undervejs, for jeg selv elsker gode idéer <3

Jeg starter lige med et strikket sjal/tørklæde, som jeg syntes sidder super godt og falder rigtig pænt. Det er nok eneste grund til jeg glæder mig til det bliver koldere...

Det hedder nessie og opskriften kan googles ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar