søndag den 15. juli 2012

Jeg må bare indse, at jeg ikke er den fødte blogger!
Hvor gerne jeg end ville, så bliver der ikke til så meget alligevel...

Men nu laver jeg da bare lige en update.

Arbejdssituaionen har ændret sig, og jeg er nu arbejdssøgende. Og her kunne jeg så indsætte hele historien omkring grunden til det - men jeg gidder ikke koge mere suppe på det, basta!

Det gode ved at være arbejdssøgende er, at nu har jeg tid til at sy ;o)

Så her kommer lidt af de kreative sysler det er blevet til på det sidste:

Jeg er flyttet ind i vores gamle garage i kælderen, altså min kreativitet er flyttet der ned, fnis.
Jeg er ikke kommet helt på plads endnu, men i må få et sneak peak:


Jeg har lavet er par kjoler til Mette i retrostil:



Og en med et lille vingeærme:



En tidligere kalssekammerat fik en dreng, og hun efterspurgte en ringslynge.
Så den fixede jeg lige. Jeg har efterhånden fået syet en del af dem.

 Jacob manglede bløøøøde bukser.


Velour nickers til Mette.


Haremsbukser til Mette og mig ;o) efter karlssonskludeskab



Og så var jeg virkelig træt af, det babylagen vi ind til viddere havde brugt til redegyngens madras.
Så et styks betræk blev lavet.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar