lørdag den 4. august 2012

Bonderosen, ferie og lidt mer´.

I onsdags fik jeg sat mine ting på plads i Bonderosen.
Det kom til at se sådan ud:


Toppen af reolen.


Lampen er også min.



Vi har midt i en større omgang projekt-nyt-tag også haft tid til en uges camping ved Henne By.
Vejret var - ustadigt.....
Vi har både haft lidt sommertøj på, og regntøj og gummistøvler er også blevet brugt.


Vesterhavet.

Den store stygge kriger Morten blev nedkæmpet!


Sådanne stunder skal der være plads til oven på en god grillmiddag.


Mette til hest.


Luft: 16 grader
Vand: 16 grader.....


Vi fandt også et lille sødt cirkus midt i ingenting...

 

 

Vel hjemme, vejret blev godt og af kom taget


Jeg blev færdig med den trøje til Mette, som jeg har strikket på siden foråret nu.
Nej jeg strikker ikke hurtigt/tit...
Men fin er den da blevet <3




Ingen kommentarer:

Send en kommentar